Såndan pappa sådan gecko?

Böt skinn häromdagen.. oftast så brukar det gå hur smidigt som hellst.. Jag brukar klara det galant.. Men den här gågen lyckades jag klanta mig litegrann..
 Jo, det var så här att när jag hade fått bort det mesta upptäckte jag att jag missat ena frambenet.. Ja, noggrann som jag är så tar jag och försöker sllita bort skinnet därifrån också.. men det vägrar släppa.. jag drar och drar.. (envisheten från mamma) och råkar såklart bita mig själv lite för hårt i tån.. Ja, så nu har jag en röd/blå tå.. (precis som pappa) Ont gör det.. vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra med den.. Har int kunnat äta pga den förbaskade lilltån.. Mamma tyckte det var en bra ide att bada lite.. men jag vet inte.. Får hoppas att det blir bättre snart..

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter smärtsamt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback