Återhämtning

jeii
Efter en lång tid av ätstörningar är jag nu påväg tillbaka.. Vet inte riktigt vad det berodde på.. Funderar på om det kunde vara all stress efter semestern och allt resande.. Tack och lov känner jag mig bättre och har återfått min matlust! 
 Fick åka in till veterinären tidigare och få en spruta i svansen. Vilket INTE var speciellt roligt! Försökte bita doktorn i tummen men misslyckades.. Kanske var tur det! Men jag tycker att man ska fråga innan man sätter igång och klämmer och taffsar en.. Ey.. jag menar det är ju nästan sexuella trackaserier!
Ikväll ska jag frossa.. mamma har köpt hem en massa go mat.. och vem vet kanske det blir en filmkväll i soffan..

Kommentarer
Postat av: Nina

Det låter bra! Äta bör man annars....eh äta bör man!

2006-08-09 @ 16:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback